  • 1. Data: 2002-11-13 20:44:20
    Temat: Kupno samochodu z kratka a odliczenie teraz i po nowym roku - PILNE!!!!
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam szanownych grupowiczow,

    Coraz czesciej slysze, ze koniec VANow,samochodow z kratkami i odliczen VAT
    w przyszlym roku...
    Mam do Was pytanie po pierwsze czy to prawda ? Orientuje sie ktos moze w
    tych kwestiach?
    A po drugie jesli prawda to czy gdybym sie strescil i kupil samochod z
    kratka jeszcze w tym roku to czy mnie nie bedzie dotyczyc przepis takowy,
    ktory wejdzie z nowym rokiem?
    Krotko mowiac czy prawo nie zadziala wstecz....?

    pozdrawiam serdecznie,

    Rafal