  • 1. Data: 2002-11-14 09:02:57
    Temat: zaokraglanie przy podatku dochodowym
    Od: "Neno" <n...@m...org>

    Do jakiej wartosci nalezy zaokraglac podstawe i sam podatek dochodowy od
    osob fizycznych ??
    Jak to jest w przypadku Vat ??
    Pozdrawiam .
    Neno.

  • 2. Data: 2002-11-14 09:21:09
    Temat: Re: zaokraglanie przy podatku dochodowym
    Od: "Iwona Jakubowska" <i...@...v.pl.nospam>

    Użytkownik "Neno" <n...@m...org> napisał w wiadomości
    > Do jakiej wartosci nalezy zaokraglac podstawe i sam podatek dochodowy od
    > osob fizycznych ??

    Podstawe zaokraglamy do pelnego zlotego, a podatek do pelnych dziesiatek
    groszy.

    > Jak to jest w przypadku Vat ??

    Odcinamy koncowki z groszami.

    Iwona

  • 3. Data: 2002-11-14 12:07:53
    Od: "Neno" <n...@m...org>

    > Podstawe zaokraglamy do pelnego zlotego, a podatek do pelnych dziesiatek
    > groszy.

    > Odcinamy koncowki z groszami.
    Czyli wszystko ok :)
    Bo juz mi sie to wszystko placze :))