  • 1. Data: 2004-12-13 15:06:57
    Temat: ewidencja do dzialalnosci gospodarczej
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    Witam czy oplata za uzupelnienie wpisu do ewidencji gospodarczej o numer EKD
    jest platna
    w przypadku gdy nie nastepuje zmiana dotychczasowego numeru PKD i nie
    zmienia sie profil dzialalnosci
    czy jest na to jaksa ustawa?

    pozd.

  • 2. Data: 2004-12-13 15:26:07
    Temat: Re: ewidencja do dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Witam czy oplata za uzupelnienie wpisu do ewidencji gospodarczej o numer
    EKD
    > jest platna

    Heh, a płaciłeś kiedykolwiek w życiu nie-płatną OPŁATĘ ?? :)

  • 3. Data: 2004-12-13 15:33:33
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    > Heh, a płaciłeś kiedykolwiek w życiu nie-płatną OPŁATĘ ?? :)

    heh tak wyszlo chodzio czy urzad moze oplate za to pobierac

  • 4. Data: 2004-12-13 18:56:29
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "dick" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > heh tak wyszlo chodzio czy urzad moze oplate za to pobierac

    Poczytaj wątki o PKD, to doczytasz, że wiele urzędów bierze 50zł

  • 5. Data: 2004-12-13 19:09:12
    Od: "dick" <d...@o...pl>

    > Poczytaj wątki o PKD, to doczytasz, że wiele urzędów bierze 50zł

    to ja wiem ze bierze czasem nawet 110zl zalezy czy gmina czy miasto ale
    ja pytam o to czy jest na to jakis przepis ze im wolno brac cokolwiek

  • 6. Data: 2004-12-13 20:12:03
    Od: Jacek <c...@g...WYTNIJ.pl>

    dick said the following on 2004-12-13 20:09:

    > to ja wiem ze bierze czasem nawet 110zl zalezy czy gmina czy miasto ale
    > ja pytam o to czy jest na to jakis przepis ze im wolno brac cokolwiek

    Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej

    [..]

    Art. 28.

    1. Wniosek o wpis do ewidencji podlega opłacie w wysokości 100 złotych,
    a jeżeli wniosek dotyczy zmiany wpisu opłata wynosi 50 złotych. Pobrane
    opłaty stanowią dochód budżetu gminy prowadzącej ewidencję.

    2. Wniosek o wykreślenie wpisu jest zwolniony z opłat.

    3. Rada gminy może określić niższe stawki opłaty albo wprowadzić
    zwolnienie od opłat, uwzględniając w szczególności rodzaj wykonywanej
    działalności.

    Jacek (AlterNative)

  • 7. Data: 2004-12-13 21:15:53
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > 3. Rada gminy może określić niższe stawki opłaty albo wprowadzić
    > zwolnienie od opłat, uwzględniając w szczególności rodzaj wykonywanej

    Re : A ja tak z ciekawości : kto i gdzie stwierdził, że uzupełnienie
    (dokonywane z mocy omawianej ustawy) jest zmianą wpisu?
    W jakim celu ustawodawca (nowelizując ustawę) użył pojęcia "uzupełnić" , a
    nie "zmienić" ?
    AR

  • 8. Data: 2004-12-14 16:12:48
    Od: "dick" <d...@o...pl>

> [...]
    >
    > 3. Rada gminy może określić niższe stawki opłaty albo wprowadzić
    > zwolnienie od opłat, uwzględniając w szczególności rodzaj wykonywanej

    ale tu jest zmiana a nie uzupelnienie