  • 1. Data: 2004-12-13 13:40:47
    Temat: sprzedaż działki a VAT
    Od: "JFRad" <...@...net.pl>

    Jestem rolnikiem "ryczałtowcem" podmiotowo zwolnionym z VAT.
    Co będzie jak sprzedam działkę budowlaną np. trzecią w roku i dla spokoju
    będę chciał zapłacić 22 % VAT, jako że częstotliwość sprzedaży
    jest jakaś tam większa?
    Jak odprowadzić taki VAT i z jakim dokumentem?
    Czy moje gospodarstwo rolne będzie też musiało być zgłoszone do VAT-u?
    Czy ja na stałe będę musiał być VAT-owcem i np. jak będę sprzedawał konia
    i wóz, to odprowadzić będę musiał VAT?

    Pozrawiam
    J.K.