    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ewidencja nabycia towarów i usług
    Date: Mon, 05 Jul 2004 10:05:57 +0200

    Użytkownik Daniel Jakubowski napisał:

    > od 1 maja zmienila sie troszke "ewidencja nabycia towarów i usług", sa nowe

    Nie może się zmienić wzór czegos czego nie ma. Nie ma i nie było
    obowiązującego wzoru ewidencji.
    Ewidencja ma miec takie rubryki aby na jej podstawie można było
    sporządzić deklarację VAT. Tylko tyle i az tyle.

    > rubryki, inne niz byly. Moj ojciec sobie nie radzi, i prosil mnie zebym o to
    > zapytal. Domyslam sie ze masz na mysli wydawnictwo.
    >
    > Producent tego to: "Michalczyk & Prokop Sp. z o.o.

    Mam namysli to jak nie powiesz jakie tam sa rubryki to możesz sobie
    pytanie adresować do wróżki.
    Nie specjalnie chce mi sie biegac po ksiegarniach żeby kupić konkretnie
    ten wzór ewidencji i nie sądzę żeby innym na tej liści tez się chciało.

    Jak Tobie sie nie chce podawać takich informacji to komu sie będzie
    chciało tłumaczyc?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl