  • 1. Data: 2004-07-04 09:12:12
    Temat: ewidencja nabycia towarów i usług
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    wie ktos gdzie znajde w necie jakis opis, jak wypelniac nowa ewidencje
    nabycia towarów i uslug ? jak narazie nie moge nigdzie znalezsc. Dzieki !

    Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl

  • 2. Data: 2004-07-05 06:30:35
    Temat: Re: ewidencja nabycia towarów i usług
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Daniel Jakubowski napisał:

    > wie ktos gdzie znajde w necie jakis opis, jak wypelniac nowa ewidencje
    > nabycia towarów i uslug ? jak narazie nie moge nigdzie znalezsc. Dzieki !

    Niestety, nikt nie wie jak wygląda ta *Twoja* nowa ewidencja więc jak
    mamy Ci pomóc?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-07-05 07:20:33
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    Maddy napisal(a):

    > Niestety, nikt nie wie jak wygląda ta *Twoja* nowa ewidencja więc jak
    > mamy Ci pomóc?

    od 1 maja zmienila sie troszke "ewidencja nabycia towarów i usług", sa nowe
    rubryki, inne niz byly. Moj ojciec sobie nie radzi, i prosil mnie zebym o to
    zapytal. Domyslam sie ze masz na mysli wydawnictwo.

    Producent tego to: "Michalczyk & Prokop Sp. z o.o.

    Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl

  • 4. Data: 2004-07-05 08:05:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > od 1 maja zmienila sie troszke "ewidencja nabycia towarów i usług", sa nowe

    Nie może się zmienić wzór czegos czego nie ma. Nie ma i nie było
    obowiązującego wzoru ewidencji.
    Ewidencja ma miec takie rubryki aby na jej podstawie można było
    sporządzić deklarację VAT. Tylko tyle i az tyle.

    > rubryki, inne niz byly. Moj ojciec sobie nie radzi, i prosil mnie zebym o to
    > zapytal. Domyslam sie ze masz na mysli wydawnictwo.
    >
    > Producent tego to: "Michalczyk & Prokop Sp. z o.o.

    Mam namysli to jak nie powiesz jakie tam sa rubryki to możesz sobie
    pytanie adresować do wróżki.
    Nie specjalnie chce mi sie biegac po ksiegarniach żeby kupić konkretnie
    ten wzór ewidencji i nie sądzę żeby innym na tej liści tez się chciało.

    Jak Tobie sie nie chce podawać takich informacji to komu sie będzie
    chciało tłumaczyc?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-07-05 11:41:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004, Maddy wrote:

    > + Użytkownik Daniel Jakubowski napisał:
    [...]
    > + > Producent tego to: "Michalczyk & Prokop Sp. z o.o.
    > +
    > + Mam namysli to jak nie powiesz jakie tam sa rubryki to możesz sobie pytanie
    > + adresować do wróżki.

    Wyjątkowo poprotestuję: można jeszcze uderzyć do wynalazcy owej
    ewidencji czyli "M & P spzoo" :)
    A Daniel chyba wierzy w słowo drukowane... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-07-05 12:02:55
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl>

    Gotfryd Smolik news napisal(a):

    > Wyjątkowo poprotestuję: można jeszcze uderzyć do wynalazcy owej
    > ewidencji czyli "M & P spzoo" :)
    > A Daniel chyba wierzy w słowo drukowane... ;)

    ich strona sie nie otwiera :(

    Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl