    From: ArturS <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ewidencja przebiegów pojazdu
    Date: Sat, 1 Dec 2007 10:30:15 +0100
    Sender: Artur <>

    "SDD" swoja wiadomoscia sprowokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    > Do 13.11.2007 wlacznie stawka 0,7846
    > od 14.11.2007 stawka 0,8358
    >
    > Zaloze sie, ze ta data byla tam podana (zwlaszcza rzy tej nowej stawce).

    Przepraszam, ale o której dacie piszesz? Owszem na stronie, do której
    odnosi się podany przeze mnie link jest informacja, że stawka obowiązuje od
    14 listopada 2007, ale niestety podana na tej stronie podstawa prawna to
    stare (2002 r) rozporządzenie ministra infrastruktury. Dlatego zanim oprę
    moje rozliczenie o tą stawkę wolę zapytać mądrzejszych :)

    --
    pozdrawiam
    Artur

    "Z chodzeniem po urzędach jest czasami jak z seksem analnym - nie
    posmarujesz to nie załatwisz" - MaXxX (PSS)