  • 1. Data: 2007-12-01 08:46:54
    Temat: ewidencja przebiegów pojazdu
    Od: ArturS <n...@i...pl>

    Witam!

    Proszę o pomoc we wskazaniu obowiązującej stawki za 1km w przypadku
    rozliczenia ewidencji przebiegów pojazdu dla samochodów o poj. pow. 0,9
    cm3.
    Niestety w internecie odnalazłem dwie różne stawki, a przy żadnej nie było
    odniesienia do źródła. Z kolei samego źródła nie odnalazłem w internecie.
    Zatem czy jest to:
    0,7846 zł - wg. informacji, którą posiadam jest to stawka obowiązująca od 1
    marca 2004 r.,
    0,8358 zł - wg. http://tinyurl.com/2ndedk, przy czym za podstawę prawnaą
    podają Rozporządzenie MI z 2002

    Będę wdzięczny za wyjaśnienie tej kwestii.

    --
    pozdrawiam
    Artur

    Miłość jest ślepa, a małżeństwo najlepszym okulistą - C. Banach

  • 2. Data: 2007-12-01 09:00:40
    Temat: Re: ewidencja przebiegów pojazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ArturS" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    :
    > 0,7846 zł - wg. informacji, którą posiadam jest to stawka obowiązująca od
> [...]

    Do 13.11.2007 wlacznie stawka 0,7846
    od 14.11.2007 stawka 0,8358

    Zaloze sie, ze ta data byla tam podana (zwlaszcza rzy tej nowej stawce).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-12-01 09:30:15
    Od: ArturS <n...@i...pl>

    "SDD" swoja wiadomoscia sprowokowal(a) mnie do odpowiedzi:

    > Do 13.11.2007 wlacznie stawka 0,7846
    > od 14.11.2007 stawka 0,8358
    >
    > Zaloze sie, ze ta data byla tam podana (zwlaszcza rzy tej nowej stawce).

    Przepraszam, ale o której dacie piszesz? Owszem na stronie, do której
    odnosi się podany przeze mnie link jest informacja, że stawka obowiązuje od
    14 listopada 2007, ale niestety podana na tej stronie podstawa prawna to
    stare (2002 r) rozporządzenie ministra infrastruktury. Dlatego zanim oprę
    moje rozliczenie o tą stawkę wolę zapytać mądrzejszych :)

    --
    pozdrawiam
    Artur

    "Z chodzeniem po urzędach jest czasami jak z seksem analnym - nie
    posmarujesz to nie załatwisz" - MaXxX (PSS)

  • 4. Data: 2007-12-01 10:44:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Dec 2007, ArturS wrote:

    > odnosi się podany przeze mnie link jest informacja, że stawka obowiązuje od
    > 14 listopada 2007, ale niestety podana na tej stronie podstawa prawna to
    > stare (2002 r) rozporządzenie ministra infrastruktury.

    To sprawdź na:
    isip.sejm.gov.pl
    czy zostało uchylone.

    pzdr, Gotfryd