  • Data: 2004-07-08 20:05:10
    Temat: Re: ewidencja sprzedaży
    Od: "Aga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "forestart" napisał

    > z racji prowadzonej działalności będę vatowcem, narazie nie będę
    korzystał z
    > kasy fiskalnej (sprzedaż mniejsza od 20 tys)
    > jak prawidłowo ma wyglądać ewidencja sprzedaży;

    Ja też tak mam: KPiR i VAT, ale na razie bez fiskalizacji, bo obroty
    mniejsze niż 20.000
    Moja pani z us powiedziała, że mam prowadzić ewidencję sprzedaży
    nieudokumentowanej, w której mam wpisywać kwoty netto codziennych
    utargów (na dowolnym druku ewidencji sprzedaży dostępnym w punktach
    zajmujących się rozprowadzaniem druków podatkowych) A jak się trafi
    jakaś faktura, to wpisać do ewidencji sprzedaży VAT.

    > czy wpisy do kpir robić tylko raz w m-cu czy codziennie

    Do książki przenosić w całości raz w miesiącu.
    Dobrze by było, jakby ktoś z Grupowiczów to potwierdził, bo ja
    początkująca...

    > pozdrawiam
    > artur

    Pozdrawiam, Aga