    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ewidencje drukowane z komputera zamiast ksiazki
    Date: Mon, 24 Jul 2006 08:46:15 +0200

    On Sun, 23 Jul 2006, Stean wrote:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał

    Moment. Piszesz o przypadku kiedy ktoś ma OSOBNO ew. sprzedaży
    i ew. sprzedaży VAT?

    > Skoro nie zgłaszam programu do US a chce wykorzystac komputer tylko jako
    > maszyne do pisania to chyba musze to wydrukowac co nie ?
    > Ale nie wiem czy musze to zglosic to US (?)

    Na KPiR nikt nigdy nie wskazał przepisu nakazującego cokolwiek
    zgłaszać. Jest obowiązek drukowania KPiR "każdy miesiąc", a moim
    zdaniem brak jawnego obowiązku drukowania ewidencji VAT to
    jedno a ew. pośrednie problemy to drugie: "dzień dobry, kontrola,
    przyszliśmy skontrolować rok 2003, prosimy przedstawić KPiR
    oraz ewidencje! -dzień dobry, KPiR proszę wydruk, ale ewidencji
    nie ma bo prąd wyłączyli a mam w komputerze! - a co NAS to obchodzi??"
    ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)