    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ewidencje drukowane z komputera zamiast ksiazki
    Date: Mon, 24 Jul 2006 09:41:03 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Na KPiR nikt nigdy nie wskazał przepisu nakazującego cokolwiek
    > zgłaszać.

    no właśnie wydaje mi się, że dawno, dawno temu..........był taki
    obowiązek, a mało tego, należało przenosić zapisy z komputerowego
    wydruku do papierowej książki, nawet takie fajne księgi zaczęli
    drukować, tylko na wpisy z poszczególnych miesięcy + ewentualne korekty

    ale to było tak dawno, że dziwię się, że takie pytania padają od nowo
    zakładających księgi