  • 1. Data: 2004-11-12 16:40:09
    Temat: faktura VAT
    Od: "buga" <b...@w...pl>

    Witam mam krotkie pytanko :)
    Czy przedstawiona forma FAKTURY VAT jest poprawna?? Czy moze wymagane sa
    jeszcze jakies pozycje??
    -------------
    Nazwa | PKWiU |Ilość| j.m| Cenanetto| VAT[%] | Cena brutto | WartVAT |
    Wartosc brutto
    -------------
    no i na koncu podsumowanie calkowite wszystkich towarow: Wartnetto WartVAT
    Wartbrutto

    dzieki za pomoc
    bugaj

  • 2. Data: 2004-11-12 16:42:45
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ----
    ----
    > -------------
    > no i na koncu podsumowanie calkowite wszystkich towarow: Wartnetto
    WartVAT
    > Wartbrutto

    Pan sobie sciagnie ustawe o podatku od Tow i usl.

    z isip.sejm.gov.pl tam jest wszystko opsiane co powinna zawierac faktura
    oraz ewidencje.

    P.

  • 3. Data: 2004-11-12 17:53:23
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:
    > Pan sobie sciagnie ustawe o podatku od Tow i usl.

    Raczek RMF.

    P.

  • 4. Data: 2004-11-12 23:06:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    pl> wrote:
    >+ > Pan sobie sciagnie ustawe o podatku od Tow i usl.
    >+
    >+ Raczek RMF.

    ..aleś zaszyfrował :)
    Przez chwilę koncypowałem że "temu ministrowi to chyba
    Raczek nie było, gooogle... tak, Raczko, o co chodzi..."
    ROTFL, dobre ci wyszło :)
    A to zwykła "lit*rówka" :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 5. Data: 2004-11-13 09:34:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Raczek RMF.

    a co to RMF?

    P.

  • 6. Data: 2004-11-13 13:25:50
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Sat, 13 Nov 2004 10:34:42 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Przemek R.
    napisał(a):

    > a co to RMF?
    >
    > P.

    Rozporządzenie Ministra Finansów.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2004-11-13 14:40:00
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rozporządzenie Ministra Finansów.

    a na moim jest napisane Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
    towarow i uslug, a nei rozporzadzenie ministra :-)

    P.

  • 8. Data: 2004-11-13 14:50:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > a na moim jest napisane Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
    > towarow i uslug, a nei rozporzadzenie ministra :-)

    I w art 106.8 swojej ustawy tez masz tekst ze szczegółami czy
    odwołanie do RMF?

  • 9. Data: 2004-11-13 14:56:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > I w art 106.8 swojej ustawy tez masz tekst ze szczegółami czy
    > odwołanie do RMF?

    a no jest :-)

    ale nie zmienia to faktu ze w ustawie o tylule jaki podalem znajdzie te
    informacje :)

    P.

  • 10. Data: 2004-11-14 08:18:00
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:
    > ale nie zmienia to faktu ze w ustawie o tylule jaki podalem znajdzie te
    > informacje :)

    Znajdzie tylko informacje, ze nie znajdzie i ma szukac gdzie indziej.

    P.