  • 1. Data: 2005-09-15 07:24:25
    Temat: faktura VAT
    Od: "Boolek" <b...@b...pl>

    czy można wystawić fakturę VAT ( na przelew albo gotówkową ) na osobę
    fizyczną?
    Z góry dziekuję za odp.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-09-15 07:27:20
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Boolek wrote:

    > czy można wystawić fakturę VAT ( na przelew albo gotówkową ) na osobę
    > fizyczną?
    Można (a nawet trzeba jeśli ta osoba sobie tego za życzy). Gdy OF nie
    prowadzi DG na fakturze nie podaje się jej NIP-u.

  • 3. Data: 2005-09-15 07:37:22
    Od: "Boolek" <b...@b...pl>

    > Można (a nawet trzeba jeśli ta osoba sobie tego za życzy). Gdy OF nie
    > prowadzi DG na fakturze nie podaje się jej NIP-u.

    tez tak myslalem... a księgowa o tym nie wie... wstyd i porażka
    groziła mi karą finansowa za to ,że wystawiłem osobie fizycznej fakture na
    przelew :(
    Pozdr.

  • 4. Data: 2005-09-15 07:47:51
    Od: "niedzwiedz" <u...@e...totezusun.pl>

    A jesteś pewny, że chodzi jej o sam fakt wystawienia, a nie o jakiś błąd na
    fakturze?
    A czy masz kasę fiskalną? Jeżeli tak, to czy nabiłeś tę operację na kasę i
    podpiąłeś paragon pod kopię faktury? Może o to jej chodzi?

  • 5. Data: 2005-09-16 05:33:22
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "niedzwiedz" <u...@e...totezusun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A czy masz kasę fiskalną? Jeżeli tak, to czy nabiłeś tę operację na kasę i
    > podpiąłeś paragon pod kopię faktury? Może o to jej chodzi?

    Hmmmm.... przyznam, że to temat dość ciekawy.... bo jeśli nabiłby na ksę
    fiskalną i podpiął pod fakturę paragon, to z jakiej okazji faktura miałaby
    być na przelew?

    pozdrawiam
    monika

  • 6. Data: 2005-09-16 06:18:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Kalina wrote:

    > Hmmmm.... przyznam, że to temat dość ciekawy.... bo jeśli nabiłby na
    > ksę fiskalną i podpiął pod fakturę paragon, to z jakiej okazji faktura
    > miałaby być na przelew?

    A od kiedy to na kasie fiskalnej rejestruje sie zapłątę za nie sprzedaż?

  • 7. Data: 2005-09-16 07:07:09
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Kalina wrote:

    > Hmmmm.... przyznam, że to temat dość ciekawy.... bo jeśli nabiłby na
    > ksę fiskalną i podpiął pod fakturę paragon, to z jakiej okazji faktura
    > miałaby być na przelew?

    A od kiedy to na kasie fiskalnej rejestruje sie zapłatę a nie sprzedaż?