  • Data: 2004-09-02 14:50:33
    Temat: Re: faktura - czy sprzedawca ma obowiazek wystawi??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Sep 2004, Paszczak wrote:

    >+ xyz <x...@x...pl> wrote:
    >+ > Tereferekuku
    >+ > Wystarczy jak sprzedawca wystawi fakturę długopisem.
    >+
    >+ "A panie, nie da się wystawić długopisem, bo jaki ja jej numer dam?

    Żartujesz ? ;) To ja też:

    >+ Komputer mi numeruje po kolei i nie pozwala zmienić"

    ...to proszę zmienić komputer :>

    A mówiąc trochę poważniej: NIGDY nie zauważył(e/a)ś na .podatki
    wątków o "ciagach numeracji faktur", "numeracji równoległej"
    itp ??
    Coś stoi na przeszkodzie żeby sobie zaprowadzić odebny ciąg dla
    "faktur wystawionych wskutek żądania wystawienia po wydaniu
    towaru" ???
    A ja myślałem że to podatnik sobie może określić zasady
    wystawiania (a więc i numeracji) faktur...
    Widać optymista ze mnie.
    Ale maruda też - poproszę o wskazanie przepisu który "stoi
    na przeszkodzie"... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)