    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura elektroniczna bez podpisu
    Date: Tue, 26 Jul 2005 08:53:53 +0200

    On Tue, 26 Jul 2005, bronek michalski wrote:
    [...]
    > I tutaj pytanie, czy mogę spodziewać się jakichś problemów z tą
    > fakturą?. Wg. przepisów chyba nie, ale bardziej obawiam się praktycznej
    > strony zagadnienia - czy w raze jakby co ktoś się nie przyczepi że jest
    > miejsce na podpis, a podpisu brak?

    IMVHO jak ktoś chce psa uderzyć to kij znajdzie. Ale chyba przesadzasz :)
    Czepianie się jest bez sensu - faktura w powszechnym obrocie stosowana
    jest JEDNOCZEŚNIE jako dokument wydania, gwarancja, protokół odbioru
    i mnóstwo rzeczy na raz. Na tej zasadzie że są dopiski "towar bez
    zastrzeżeń odebrałem" itepe (które NIC nie mają do faktury).
    Więc "miejsce na podpis" nie jest niczym dziwnym, brak podpisu w takim
    miejscu IMHO również. Oczywiście dopóki mowa o fakturze jako fakturze
    a nie dokumencie wydania :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)