eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura i związanie nią zarówno kupującego jak i sprzedającego › Re: faktura i związanie nią zarówno kupującego jak i sprzedającego
    From: "tobis" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura i związanie nią zarówno kupującego jak i sprzedającego
    Date: Tue, 22 Jul 2003 14:26:11 +0200

    > Noooo ja myske, ze wystawca faktury odpowiada za naliczenie VAT.
    > Co wiecej, ma obowiazek odprowadzic VAT we wlasciwej wysokosci...

    Jasne, że ma obowiązek tylko co z obowiązkiem przyjmującego fakturę. Czy
    taki istnieje i czy są na to jakieś przepisy.

    > Prosze jasniej...

    to co wyżej, czy jest w przepisach mowa o jakieś współodpowiedzoalności czy
    tylko jedna strona jest odpowiedzialna (wystawca FV) a nie odbiorca FV

    > karierze
    >
    > Ja mialem... ale na odwrot...
    > Firma wystawila mi FV z VAT 22% a mialo byc zw...

    Czyli byłeś czujny aby nie zapłacić zbyt wiele a poza tym gdybyś nie zwrócił
    uwagi to i tak US się nie przyczepi bo zapłaciłeś więcej a mi chodzi o syt.
    odwrotną. Powiedzmy że podpisujesz FV na której jest zwolniony a winno być
    22% VAT. Czy wtedy Ty jest za to odpowiedzialny.

    > Boguslaw

    T.