  • Data: 2007-08-29 11:04:33
    Temat: Re: faktura korekta
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-08-2007 o 12:55:01 Michał Tymoszuk <m...@N...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Jeszcze raz. Nie piszę, że nie można odliczać tylko, że nie można
    > zmniejszać
    > sobie podatku należnego. To różnica. Możesz odliczać VAT z faktur bez
    > podpisu
    > ale nie możesz zmniejszać należnego gdy wystawisz korektę a nie masz
    > potwierdzenia jej odbioru. Jeżeli twierdzisz, że nie bo VI Dyrektywa to
    > proszę
    > bardzo. Ja wolę stosować polskie ustawodawstwo bo nie mam czasu na sądy.
    > Może
    > kiedyś nie będzie niezgodności...Pozdrawiam.

    Ja nie twierdzę że nie bo VI dyrektywa - twierdzę że minfin nie miał
    podstaw do zapisanie takiego czegoś w rozporządzeniu. Nawet wyrok widziałem
    kiedy jakaś spółka zmniejszyła VAT naliczony na bazie niepotwierdzonej
    korekty,
    US oczywiście myślał że ma frajera na sankcje, a SA bach - udupiły USa
    ganiąc jednocześnie minfina/