  • Data: 2006-05-13 08:52:48
    Temat: Re: faktura na zaliczke
    Od: "Olga" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A jak otrzymasz calosc zaplaty np. 6 dni przed wydaniem towaru? Wystawisz
    >fakture na towar? Czy wystawisz tylko zaliczkowa? Wg mnie w tym przypadku
    >wystawiasz tylko zaliczkowa

    Ok, zalózmy ze klient placi z góry za komputer na konto. Wydanie
    towaru nastapi dzien do dwóch dni po pelnej wplacie.
    Zgodnie z prawem powinnam wystawic w takim razie fakture zaliczkowa
    na pelna kwote?
    Przeciez ona nie jest wtedy moim przychodem, czyli po wydaniu towaru
    wystawiam normalna fakture odbiorcy?