  • Data: 2009-11-20 20:44:04
    Temat: Re: faktura pdf - absurdalnie sprzeczne interpretacje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Nov 2009, Piotrek wrote:

    > Tak na marginesie to zawsze mnie zadziwiała zdolność naszych wybrańców /
    > urzędników do komplikowania najprostszych spraw.

    Trzeba przypomnieć, co mieli na myśli.
    Po tym, jak było już oczywiste, że Polska będzie *musiała* wprowadzić
    regulację UE nt. zakazu wymogu podpisywania faktur, tu na grupie
    przytaczano wypowiedź jakiegoś urzędnika że "to niemożliwe, coś
    się wymyśli żeby obejść" :P

    > Nie będę oryginalny przywołując tu choćby dość debilny w samym zamyśle
    > podział egzemplarzy faktury na oryginał i kopię. Zamiast zgodnie z logiką i
    > zdrowym rozsądkiem nazwać to właśnie egzemplarzem faktury.

    Nie inaczej.
    Przecież za nazwanie "kopią" dokumentu który różni się treścią normalnie
    idzie się siedzieć. Za usiłowanie fałszerstwa :> (zmianę ISTOTNEJ
    treści w dokumencie).

    pzdr, Gotfryd