    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura pdf - absurdalnie sprzeczne interpretacje
    Date: Sat, 21 Nov 2009 14:43:30 +0100

    On Sat, 21 Nov 2009, Paszczak wrote:

    > Mógłbyś napisać więcej albo naprowadzić, gdzie szukać? :)

    Przecież napisałem - ustawa prawo telekomunikacyjne:
    http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=0D227D50
    9070026D0AFA3D895A4E7511?id=WDU20041711800&type=3
    +++
    Art. 80.
    1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
    dostarcza abonentowi
    ^^^^^^^^^
    nieodpłatnie z każdš fakturš podstawowy
    wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych zawierajšcy
    informację o zrealizowanych płatnych połšczeniach [...]
    ---

    No to nie ma wyjścia - musi fakturę również dostarczyć nieodpłatnie,
    aby spełnić warunek wynikły ze słowa "z".

    pzdr, Gotfryd