  • Data: 2004-07-01 12:32:20
    Temat: Re: faktura z Czech a VAT
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 1 Jul 2004 14:15:03 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Alter Native
    napisal(a):

    > Dobrze, ale pewnie zauważyłeś w deklaracji Vat-7, że przy WNT (bo chyba z
    > tej strony rozpatrujemy sytuację), wykazuje się vat NALEŻNY (?). Nie
    > zastanawiałes się dlaczego, przeciez od zakupów jest vat NALICZONY? Otóż
    > właśnie, wykazanie z jednej strony vatu naleznego a z drugiej naliczonego
    > powoduje ze de facto stawka wynosi 0%, mimo że na fakturze jest 22%, na
    > przykład.
    > Ale to nie zmienia faktu że na fakturze jezeli towar podlega opodatkowaniu
    > vatem, stawka oraz wartość podatku powinna być zaznaczona.

    Ale o jakiej fakturze ty mowisz ? Bo ja zrozumialem ze chodzi o fakture
    *dostawcy* i tam vat jest "0". Pytajacy (chyba ???) nie pytal o fakture
    wewnetrzna jaka sam dla dostawy wystawia.
    Z pytania jasno wynikalo, ze od Czechow dostal fakture z naliczonym Vatem.
    I jak zauwazyl Adi - slusznie. Niestety tego vatu odliczyc sie nie da.

    --
    Mieczysław
    ----