  • 1. Data: 2010-05-24 21:50:55
    Temat: faktura z grudnia 2009 vat i kup
    Od: Anka <a...@g...pl>

    Witam,
    znalazlam fakture z grudnia 2009 za monitor, okolo 2 tys zl, jak
    poprawnie ja wprowadzic do ksiag, korekta vat i kpir...
    - vat - skorygowac wszystkie deklaracje od grudnia?
    - kpir - korygowac pit 36?

    prosze o pomoc, bo nie bardzo wiem jak ugryzc temat :/

  • 2. Data: 2010-05-25 06:29:47
    Temat: Re: faktura z grudnia 2009 vat i kup
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-05-24 23:50, Anka wrote:
> [...]
    > - vat - skorygowac wszystkie deklaracje od grudnia?
    > - kpir - korygowac pit 36?
    >
    > prosze o pomoc, bo nie bardzo wiem jak ugryzc temat :/

    Temat wałkowany n razy i pewnie nie będzie się chciało nikumu odpowiadać
    po raz kolejny.

    Wpisz sobie do Google frazę zapomniana faktura.

    Piotrek

  • 3. Data: 2010-05-27 22:23:27
    Od: Anka <a...@g...pl>

    W dniu 2010-05-25 08:29, Piotrek pisze:

    > Temat wałkowany n razy i pewnie nie będzie się chciało nikumu odpowiadać
    > po raz kolejny.
    >
    > Wpisz sobie do Google frazę zapomniana faktura.
    >
    > Piotrek

    ok, doczytalam, dzieki za namiar, chcialam sie tylko upewnic, czy bedzie
    wszystko ok, jesli podjechalabym do sklepu i poprosila o duplikat, vat
    odliczylabym w czerwcu, albo maju... czy nie bedzie z tym problemu?

  • 4. Data: 2010-05-29 08:13:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 May 2010, Anka wrote:

    > ok, doczytalam, dzieki za namiar, chcialam sie tylko upewnic, czy bedzie
    > wszystko ok, jesli podjechalabym do sklepu i poprosila o duplikat, vat
    > odliczylabym w czerwcu, albo maju... czy nie bedzie z tym problemu?

    Znaczy czy sklep będzie chciał wystawić, czy co innego?

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2010-05-30 20:57:42
    Od: Anka <a...@g...pl>

    > Znaczy czy sklep będzie chciał wystawić, czy co innego?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    czy bedzie w porzadku jesli vat odlicze teraz z duplikatu, czy us sie
    nie czepnie?

    ;)

  • 6. Data: 2010-06-01 11:39:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 30 May 2010, Anka wrote:

    > czy bedzie w porzadku jesli vat odlicze teraz z duplikatu,

    Duplikat *jest* fakturą...

    > czy us sie nie czepnie?
    >
    > ;)

    Tego nie wie nikt :>
    USom zdarzało się czepiać różnych prawidłowych i "legalnych" rzeczy,
    więc nikt Ci nie da gwarancji że US nie przyczepi się do prawidłowej
    faktury :)
    Ale to jednak bywały tylko wyjątki, na jakieś 99,997% powinno być OK ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2010-06-01 19:02:52
    Od: Anka <a...@g...pl>

> [...]
    > faktury :)
    > Ale to jednak bywały tylko wyjątki, na jakieś 99,997% powinno być OK ;)

    Dziekuje serdecznie
    pozdrawiam