  • 11. Data: 2003-10-01 09:07:25
    Temat: Re: faktura zap łacona kartą kredytową - US się czepia
    Od: Lolas <s...@l...it.pl>

    ect: Re: faktura zap?acona kart? kredytow? - US si? czepia

    > wielb??dem:-((((((((((
    >
    > A jeszcze lepiej gdy przyniesie za?wiadczenie o tym od lekarza i
    > weterynarza, by pokazaae w US:-(

    U.S. wymaga tez zaswiadczenia od proktologa

  • 12. Data: 2003-10-01 18:45:27
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 30 września 2003 o godzinie (12:23:26) napisano:
    B> Użytkownik "sosik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    B> połóż

    B> A później 5 lat za fałszowanie dokumentów ;-)

    (OT)
    Przeciez by nie sfalszowal, tylko przedstawil niewlasciwy z powodu
    nieczytelnosci :). Art. 250 kodeksu karnego brzmi bowiem tak:

    "1. Kto w _celu_ użycia za autentyczny, _podrabia_ lub _przerabia_
    dokument lub _takiego dokumentu_ jako autentyczny używa, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności od 3
    miesięcy do lat 5."

    Nie dosc, ze trzeba by udowodnic celowosc uzycia, to jeszcze
    przerobienie, a to proste nie jest. A dodatkowo nieekonomiczne. No i
    gdyby mu to wszystko udowodniono, pewnie nie dostalby 5 lat tylko
    grzywne... :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 13. Data: 2003-10-01 20:32:08
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Uzytkownik "Lolas" <s...@l...it.pl> napisal w wiadomosci
    > U.S. wymaga tez zaswiadczenia od proktologa

    A Urzednik tez czlowiek i papierowa flaszka koniaku mogla rozwiazac problem
    :-)