  • 1. Data: 2003-09-29 14:04:42
    Temat: faktura zapłacona kartą kredytową - US się czepia
    Od: "Piotr" <p...@d...pl>

    Witam,

    Byłem dziś w US wyjaśniać moje wydatki na remont mieszkania (odliczenia -
    pit roczny).
    Urzędnik zakwestionował kilka faktur z opisem "zapłacono: karta kredytowa"
    ponieważ nie dysponowałem wydrukiem z terminala. Faktura bez potwierdzenia
    płatności kartą jest dla niego nieważna....mimo, że wyraźnie pisze
    "zapłacono"
    Analogicznie powinien żądać ode mnie kwitów KP dołączonych do faktur z
    opisem" zapłacono: gotówka"...ale nie chciał :)
    Nie przyszło mi trzymać kwitka z terminala, myślałem, że jest to
    potwierdzenie raczej dla mnie, a US będzie interesować sama faktura....

    Co z tym zrobić ? Jest sens się wykłócać ? Proszę o pomoc.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-09-29 14:20:15
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Piotr" <p...@d...pl> wrote in message

> [...]
    > potwierdzenie raczej dla mnie, a US będzie interesować sama faktura....
    >
    > Co z tym zrobić ? Jest sens się wykłócać ? Proszę o pomoc.

    poproś z banku o wydruk historii rachunku obejmujący okres w którym płaciłeś
    za te zakupy kartą. Moim zdaniem to powinno wystarczyć.

    Magda

  • 3. Data: 2003-09-29 15:11:28
    Od: "sosik" <p...@o...pl>

    > Co z tym zrobić ? Jest sens się wykłócać ? Proszę o pomoc.

    miałem troszkę podobą sytuację - na szczęście nie z US tylko w zwykłym
    sklepie - paragony były drukowane na drukarkach - nie wiem jak się to cóś
    nazywa - takich jak w faksach - termo...coś tam, i tenże paragon noszony w
    portfelu w tylnej kieszeni spodni, po jakimś miesiącu, stał się całkowicie
    nieczytelny - sprzedcawca nie chciał go uznać, po długich bojach wyszło na
    moje ..... więc może weź jakiś kwit z terminala wsadź do mikrofalówki, połóż
    na suszarce i "klej głupa" że to właściwy ;))

    pozrufka
    sosik

  • 4. Data: 2003-09-29 19:40:00
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ponieważ nie dysponowałem wydrukiem z terminala. Faktura bez potwierdzenia
    > płatności kartą jest dla niego nieważna....mimo, że wyraźnie pisze

    Złożyłeś od razu pisemną skargę na niego ????

  • 5. Data: 2003-09-29 20:20:07
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Ja rozumiem, że ojczyzna w potrzebie i kazdy pretekst by nie oddać
    zagrabionych podatkow jest dobry, ale bez przesady;-(

  • 6. Data: 2003-09-30 10:22:38
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > potwierdzenie raczej dla mnie, a US będzie interesować sama faktura....
    >
    > Co z tym zrobić ? Jest sens się wykłócać ? Proszę o pomoc.

    Oczywiście masz rację. Ty zapłaciłeś - Twój zakup został sfinansowany
    udzielonym kredytem z banku. To, czy spłacisz czy nie spłacisza zadłużenie
    wobec banku jest sprawą w tym wypadku nieistotną.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-09-30 10:23:26
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "sosik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    połóż
    > na suszarce i "klej głupa" że to właściwy ;))

    A później 5 lat za fałszowanie dokumentów ;-)

    Pzdr,
    BaLab

  • 8. Data: 2003-09-30 10:37:27
    Od: "crok" <s...@w...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > udzielonym kredytem z banku. To, czy spłacisz czy nie spłacisza zadłużenie
    > wobec banku jest sprawą w tym wypadku nieistotną.

    Wg mnie , urzednik nie ma racji , bo kazdy zakup paliwa na fakture Vat
    (zbiorcza np shell) nie jest rejestrowana zadnym kwitkiem.
    Mysle , ze popros o wydruk z Polcard i pokaz panu w US.
    crok

  • 9. Data: 2003-09-30 15:39:52
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

  • 10. Data: 2003-09-30 15:43:12
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > I koniecznie niech napisze oświadczenie, że nie jest
    wielbłądem:-((((((((((

    A jeszcze lepiej gdy przyniesie zaświadczenie o tym od lekarza i
    weterynarza, by pokazać w US:-(