  • 1. Data: 2003-09-29 11:50:27
    Temat: termin przedawnienia
    Od: Alberta<b...@p...wp.pl>

    W 2000 roku prowadzilam akwizycje chetnych na ubezpieczenie sie w II filarze.
    Paru klientow podalo w umowie nieprawdziwe dane. Okazalo sie, ze spisali
    wczesniej umowe z innymi firmami.
    Czy firma ubezpieczeniowa moze mnie teraz (po 3 latach) nekac wzywajac do zwrotu
    nienaleznie pobranych prowizji z tyt. tych umow?
    Jaka jest tez min. kwota, od ktorej mozna zalozyc sprawe sadowa dluznikowi o
    windykacje naleznosci ?
    Bardzo prosze o pomoc. Trace teraz prace i nie mam pieniedzy na ten zwrot.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-09-29 15:23:28
    Temat: Re: termin przedawnienia
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Jaka jest tez min. kwota, od ktorej mozna zalozyc sprawe sadowa dluznikowi o
    > windykacje naleznosci ?

    1 (jeden) grosz.

    Liwiusz
    l...@i...pl