  • 1. Data: 2003-09-29 09:14:18
    Temat: Zgloszenie rachunku do US
    Od: "serwis Token" <d...@p...pl>

    Witam

    Jak to jest naprawde? Zakladam firme i musze zglosic do US rachunek bankowy.
    Ale powiedzmy ze jestem zapobiegliwy i zakladam dwa rachunki ale tylko jeden
    zglaszam do US. Dla bezpieczenstwa bo np. moga przez pomylke zajac rachunek
    a wyjasnianie potrfac kilka miesiecy. Czy bardzo ostro wymagane jest
    zglaszanie wszystkich rachunkow do US. Co moga mi zrobic za to i wjaki
    sposob sie dowiedziec?

    Pozdrawiam
    waldek

  • 2. Data: 2003-10-03 17:23:29
    Temat: Re: Zgloszenie rachunku do US
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od serwis Token -----###
> [...]
    > a wyjasnianie potrfac kilka miesiecy. Czy bardzo ostro wymagane jest
    > zglaszanie wszystkich rachunkow do US. Co moga mi zrobic za to i wjaki

    trzeba zgłosić wszystkie...
    wymagane i konsekwencje tak samo jak zgłoszenie 1.
    masz również obowiązek powiadomić bank prowadzący rachunek podstawowy o
    rachunkach dodatkowych w innych bankach, a wtedy jak ten bank dostanie
    zajęcie to prześle je do pozostałych banków...

    w taki sposób łamiesz prawo nie zgłaszając rachunku w US, a zajęcie i
    tak pójdzie do wszystkich banków i w [...] cały Twój misterny plan...

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 3. Data: 2003-10-07 03:04:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Oct 2003, Rafał Legutko wrote:

    >+ > masz również obowiązek powiadomić bank prowadzący rachunek podstawowy
    >+ > o rachunkach dodatkowych w innych bankach,
    [...]
    >+ A jest na to jakas podstawa prawna? Np. ustawa Prawo
    >+ Bankowe alboco??

    Ustawa wg której zaczynasz całą papierkologię, czyli Prawo
    Działalności Gospodarczej. Cytatu nie powtórzę bo posyłałem
    tak w ciągu ostatnich 2-3 tygodni (tu albo na .prawo)
    i szkoda łącz zapychać :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-10-07 13:18:21
    Od: "Rafał Legutko" <l...@n...onet.pl>

> [...]
    > tak pójdzie do wszystkich banków i w [...] cały Twój misterny plan...

    A jest na to jakas podstawa prawna? Np. ustawa Prawo

    pozdr
    L.