  • Data: 2010-06-07 09:03:32
    Temat: Re: faktury korekty z allegro, walek ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello wspolna-flaszka.pl,

    Sunday, June 6, 2010, 3:08:07 PM, you wrote:

    [...]

    > "jezeli sprzedajesz samochod , naliczajac swoja prowizje
    > i sumujac ja z cena samochodu piszac w jednej linii zakup samochodu z cena
    > 20 000.
    > Dajesz kupujacemu fakture, nastepnie anulujesz mu czesc prowizji , zwracajac
    > mu powiedzmy 1 000 zl, to uwazasz
    > ze nie masz obowiazku skorygowac tej faktury na kwote 19 000 bo prowizja nie
    > jest wyszczegolniona?"

    Nie ma najmniejszego związku pomiędzy tym przykładem, opisującym
    pojedyncze zdarzenie gospodarcze a fakturami Allegro, gdzie chodzi o
    ciąg wielu zdarzeń i ciągłość fakturowania.

    Już Ci to pisałem kilka razy - gdyby sprawa dotyczyła pojedynczego
    zdarzenia i w związku ze zwrotem prowizji powstałoby ujemne saldo w
    kolejnym miesiącu - w takim przypadku musiałaby być wystawiona faktura
    korygująca.

    [...]

    --
    Best regards,