  • 61. Data: 2010-06-06 19:11:35
    Temat: Re: faktury korekty z allegro, walek ?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-06-2010 o 18:00:17 wspolna-flaszka.pl

    > w elektrowni placisz ryczaltem, a tutaj masz kwote uslugi wyliczona
    > osobno
    > kazdego miesiaca i jest zalezna od wykonywanych w danym miesiacu uslug.

    Nie płacę ryczałtem - płacę na podstawie wcześniejszych odczytów,
    czyli wystawiają fakturę za późno bo powinni do 7. dni a nie po
    kilku(nastu) miesiącach!

    --
    Tomek

  • 62. Data: 2010-06-06 19:14:15
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-06-2010 o 18:03:53 wspolna-flaszka.pl

    > klika na zwrot prowizji - skoro udostepnili taka mozliwosc
    > a po z atym nie dochodzi do sprzedazy wiec nie moze byc mowy o prowizji
    > za
    > sprzedaz na danej aukcji

    Hmm, może zgłoś to do prokuratury bo to wygląda na większa sprawę...

    Bingo

    --
    Tomek

  • 63. Data: 2010-06-06 19:31:26
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 06-06-2010 18:03, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > klika na zwrot prowizji - skoro udostepnili taka mozliwosc

    Żeby namieszać Ci w głowie.
    Żeby ułatwić ludziom policzenie, skąd się wzięła cena usługi za *miesiąc*.
    Żeby na (*pomocniczym*) zestawieniu z kilkoma tysiącami aukcji napisać:
    "zwrot prowizji"
    zamiast
    "zwrot prowizji od zadeklarowanej wartości towaru podanego w treści aukcji"

    > a po z atym nie dochodzi do sprzedazy wiec nie moze byc mowy o prowizji za
    > sprzedaz na danej aukcji

    Nie dociera do Ciebie, że All nie pobiera prowizji za sprzedaż towaru.
    To jest prowizja od *zadeklarowanej* w aukcji wartości towaru, który
    chcesz sprzedać.
    Aukcja się zakończyła. Nie sprzedałeś towaru i co teraz?
    Już raz zadałem to samo pytanie, na które nie raczyłeś (sobie)
    odpowiedzieć: czy usługa została wykonana (przez All) prawidłowo, pomimo
    tego, że towaru *faktycznie* nie sprzedałeś?

    Czy jeżeli po zakończonej aukcji zdecydujesz się dać rabat klientowi i
    sprzedaż mu towar o 50 zł taniej niż wynikałoby z treści aukcji, to też
    wystąpisz do All o korektę prowizji? No rzesz w końcu sprzedałeś taniej,
    to jakim prawem naliczyli Ci prowizję od większej kwoty?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 64. Data: 2010-06-06 19:33:18
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 06-06-2010 18:00, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > w elektrowni placisz ryczaltem, a tutaj masz kwote uslugi wyliczona osobno
    > kazdego miesiaca i jest zalezna od wykonywanych w danym miesiacu uslug.

    A elektrownia liczniki zakłada sobie tak dla jaj.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 65. Data: 2010-06-07 04:36:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.vdvq37mml60ql1@unk>:

    > nie da się zwrócić wykonanych usług

    Usługę gastronomiczną da się zwrócić ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 66. Data: 2010-06-07 08:33:08
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-06-2010 o 06:36:21 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Usługę gastronomiczną da się zwrócić ;-)

    Nie! Co najwyżej jej półprodukty :)

    --
    Tomek

  • 67. Data: 2010-06-07 08:49:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wspolna-flaszka.pl,

    Sunday, June 6, 2010, 11:30:50 AM, you wrote:

    > wymiekam kurwa,

    Opamiętaj się! Nie dostajesz odpowiedzi jakiej oczekujesz i klniesz?
    To nie alt.pl.allegro - to porządna grupa. Tu się nie przeklina.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2010-06-07 08:50:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello SDD,

    Sunday, June 6, 2010, 1:57:09 PM, you wrote:

    > A czy masz to cos, co wchodzi w to posrednictwo, wyszczegolnione na
    > fakturze? Pozycja po pozycji.
    > Zebys mogl twierdzic, ze faktura, za prowizje, ktore potem zwrocono
    > stwierdza stan faktyczny, bo prowizja wymioeniona na pozycji 85. zostala w
    > rzeczywistosci zwrocona i na te pozycje domagac sie korekty?

    Faktura opiewa na pełną kwotę i ma tylko jedną pozycję - pośrednictwo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 69. Data: 2010-06-07 08:51:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wspolna-flaszka.pl,

    Sunday, June 6, 2010, 3:09:56 PM, you wrote:

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > wchodzisz na swoje konto, wybierasz zakres dat i klikasz zamow zestawienie,
    > dokladnie to co jest w zestawieniu
    > jest zsumowane na fakturze z danego miesiaca. TO co jest na tym zestawieniu
    > jest wyliczane zgodnie z cennikiem.
    > DLatego nie jest dla to tak oczywiste .

    Odrobinę rzetelności, u diabła! Zestawienie nie jest częścią faktury.
    Zostało zadanie proste pytanie o treść faktury - odpowiedz na nie
    rzetelnie a nie wij się jak piskorz!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2010-06-07 09:00:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wspolna-flaszka.pl,

    Sunday, June 6, 2010, 11:32:25 AM, you wrote:

    > nie 10 osob a dwie i to z grupy al. ktore sie tu przeniosly razem z watkiem
    > zapytalem tu w nadzieji ze gorfryd odpowie,

    1. Nie jakiś "gorfryd" tylko Gotfryd - więcej szacunku do człowieka,
    który - w odróznieniu od Ciebie - pomaga wielu ludziom.

    2. Odpowiedział. W stopniu wystarczającym i zrozumiałym dla każdego,
    kto choć trochę z rzeczywistymi podatkami miał do czynienia.

    > a musi przeciez wiedziec jak to wyglada od technicznej strony na allegro w
    > przypadku kont fakturowych bo jak sam napisal nie wie.

    Na razie zacytowałeś kawał regulaminu. Który w niczym nie popiera
    Twojej "argumentacji".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl