    From: "futuraprint.pl" <w...@1...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktury-przelew-podpis
    Date: Fri, 02 Dec 2005 10:31:36 +0100

    moze jestem lekko niedoswiadczony ale prosilbym jasniej, bo malo
    zrozumialem z poniższej wypowiedzi.
    jezlei faktura nie jest zadnym dowodem to co jest dowodem na sprzedaz i
    odbior towaru? list andawczy od kuriera z podpisem odbiorajacego towar?
    weksel mam podpisac z odbiorca?

    pozdrawiam
    Wojtek

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > http://tnij.pl/eqf
    > ...czyli:
    > http://groups.google.pl/advanced_search?q=faktura+ni
    e+jest+(protoko%C5%82em+OR+gwanacj%C4%85+OR+potwierd
    zeniem)+group%3A*.podatki&num=100&hl=pl