  • 21. Data: 2008-10-29 12:18:35
    Temat: Re: faktury vat - jak poprawic numery, aby zachowac chronologie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:

    > Fakturę nr 1 wystawiła przed fakturą nr 2, ale po wystawieniu faktury
    > nr 3 faktura nr 1 została pożarta przez psa, wiec chcąc nie chcąc
    > wystawiła *duplikat*, tylko, że pechowo bez tego dopisku ;-)

    Jeśli fakturę nr 3 wystawiła przed fakturą nr 1, to skąd w programie faktura
    nr 1 znajduje się jako wystawiona wcześniej i z niższym numerem?
    Pies zżarł zapis na hdd? ;-)

  • 22. Data: 2008-10-29 18:29:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:ge9kan$pm7$1@news.onet.pl>:

> [...]

    > Jeśli fakturę nr 3 wystawiła przed fakturą nr 1, to skąd w programie faktura
    > nr 1 znajduje się jako wystawiona wcześniej i z niższym numerem?

    Ja *rejestruję* w komputerze faktury w kolejności dowolnej (i dopiero
    wtedy je sortuję, oznaczam i wpinam w segregator) tak koło połowy
    miesiąca następnego, czyli np. faktura z 10 października spokojnie
    może mieć stempel czasowy wcześniejszy niż ta z 1 października -- ale
    tego na wydruku rejestrów i księgi nie widać, są posortowane wg daty
    ;P

    A teraz cymesik, czyli kilka nagłówków i trochę treści :D

    -----------------
    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktury vat - jak poprawic numery, aby zachowac
    chronologie
    Date: Tue, 28 Oct 2008 19:40:29 +0100

    faktura poszla do nabywcy, zostala zaplacona...
    date sprzedazy blednie wpisalam na fakturze, bo poszlo jako 10,
    powinna byc 3 wrzesnia
    -----------------

    From: a...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: cancel <ge7mau$1vr$1@inews.gazeta.pl>
    Control: cancel <ge7mau$1vr$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 28 Oct 2008 18:41:38 +0000 (UTC)

    This message was cancelled from within Mozilla.
    -----------------

    Tak, wykorzystuję czasami błędy Hamstera ;-)
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2008-10-30 00:23:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > może mieć stempel czasowy wcześniejszy niż ta z 1 października -- ale
    > tego na wydruku rejestrów i księgi nie widać, są posortowane wg daty

    Ale zapewne ona z Optimy również tą fakturę wydrukowała, czyli to już nie
    sama rejestracja.

    > date sprzedazy blednie wpisalam na fakturze, bo poszlo jako 10,
    > powinna byc 3 wrzesnia

    Czyli dobrze gadałem że problem w datach.
    Tylko nie tych które zakładałem. ;-)

  • 24. Data: 2008-11-01 14:05:31
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Tak działa autonumeracja.
    > Oczywiście można wpisać dowolny numer dla dowolnej faktury, więc tu nie
    > jest problem z programem, tylko z tym, że te faktury już są powysyłane
    > do kontrahentów zapewne.
    > W programie można odkręcić wszystko.

    tak jesli dokumenty sa w buforze, jesli zostaly zatwierdzone, to juz
    niestety nie,

    poszly korekty numerow i daty sprzedazy na tej z 10... :/ mam nadzieje,
    ze nie odbije mi sie to w przyszlosci

  • 25. Data: 2008-11-01 14:08:00
    Od: Ania <a...@g...pl>

    'Tom N' pisze:

    > Fakturę nr 1 wystawiła przed fakturą nr 2, ale po wystawieniu faktury
    > nr 3 faktura nr 1 została pożarta przez psa, wiec chcąc nie chcąc
    > wystawiła *duplikat*, tylko, że pechowo bez tego dopisku ;-)

    coz po prostu, najpierw byla sprzedaz z 3, fakture wprowadzilam, ale jej
    jeszcze nie wystawilam, bo czekalam na zaplate proformy... nastepne
    poszly z kolejnymi numerami i kolejnymi datami, pozniej przy
    zatwierdzaniu faktury 1, po wprowadzeniu zaplaty... poszlo wszystko z
    data pozniejsza... i masz babo placek :/

  • 26. Data: 2008-11-01 21:08:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak jesli dokumenty sa w buforze, jesli zostaly zatwierdzone, to juz
    > niestety nie,

    A tam nie.
    To jest otwarta baza danych, można wszystko.