  • Data: 2002-03-27 08:40:09
    Temat: Re: fałszywy PIT-11
    Od: b...@b...pl (bgl) szukaj wiadomości tego autora

    Excile wrote:

    > rozumiem, ze nie zgadzaja sie cyferki na PICIE, tzn zarobilas wiecej niz w
    > rzeczywistosci dostalas?

    Wlasnie! pracodawca wpisal mi kwoty nalezne, a nie te, ktore wyplacil.
    A ze zalegal ( i zalega) mi za prawie kwartal...
    No to co mam zrobic? Napisac do bylego pracodawcy o korekte?
    Nawet mi nie odpowie!
    I jak mam sie rozliczyc za zeszly rok? Bo slyszalam rozne opinie:
    - wedlug tego papierka, ktory mi podeslali
    - wedlug danych rzeczywistych (a te akurat znam)
    - jeszcze inaczej? chyba nie ma trzeciej mozliwosci...

    Bozena

    --
    Myslisz o otworzeniu wlasnego sklepu internetowego?
    A moze o wynajeciu stoiska w wirtualnym pasazu?