  • Data: 2012-10-30 07:38:45
    Temat: Re: firma zmiana
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 14:58:52 +0100, D.P. napisał(a):

    > OK ja nadanie NIP mam ale jak patrze na nadanie regon to jest tam
    > stary adres dzialalnosci podany. Wiec co mam z GUS odebrac aktualizacje
    > ?

    Jak sobie wydrukujesz ze strony http://www.stat.gov.pl/regon/ to będzie
    tam następująca informacja:

    Informacja prawna
    Zgodnie z art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce
    publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z późn. zm.) od dnia 1 lipca 2011 r.
    udostępnienie danych na stronie Głównego Urzędu Statystycznego jest
    równoznaczne z potwierdzeniem dokonania wpisu tych informacji w rejestrze
    REGON.