  • 1. Data: 2012-10-29 11:00:09
    Temat: firma zmiana
    Od: "D.P." <d...@g...com>

    Witam,

    Zmienilem adres siedziby glownej firmy (osoba fizyczna)ze wzgledu na
    zmiane miejsca zameldowania. Mam profil zaufany w e-puap wiec dokonalem
    zmiany przez internet i calosc zostala zalatwiona widze status sprawy ze
    przekazano aktualizacje do wszystkich urzedow US, ZUS, GUS i jest OK.

    Teraz mam pytanie gdzie moge odebrac dokumenty wpisu do ewidencji i
    pozostale zmodyfikowane dokumenty z nowym adresem ? W moim urzedzie
    gminy ? czy trzeba udac sie do wszystkich orzedów osobiscie ?

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2012-10-29 11:09:15
    Temat: Re: firma zmiana
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Wpis do ewidencji wygenerujesz sobie na www.ceidg.gov.pl.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-10-29 11:15:33
    Od: "D.P." <d...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 11:09, Liwiusz pisze:

    > Wpis do ewidencji wygenerujesz sobie na www.ceidg.gov.pl.

    To jest tam gdzie mam opcje "przeglądanie wpisów" i PDF tak ?

    Pytam bo czasami przy zakupie telefonu na firme itp. chca dokumenty
    firmowe NIP REGON WPIS czy wtedy ten jeden dokument wystarcza ?

    Daniel

  • 4. Data: 2012-10-29 13:57:27
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-29 11:15, D.P. pisze:

    > To jest tam gdzie mam opcje "przeglądanie wpisów" i PDF tak ?

    Nie widzę takiej opcji na stronie głównej. Jest za to "baza
    przedsiębiorców".

    > Pytam bo czasami przy zakupie telefonu na firme itp. chca dokumenty
    > firmowe NIP REGON WPIS czy wtedy ten jeden dokument wystarcza ?

    Nie, to nie to samo. Regon, to to co dostajesz z GUSu. A NIP to decyzja
    o nadaniu NIP, którą pewnie dostałeś nabywając ten numer (o wiele
    wcześniej niż początek DG zapewne), czyli zwykle przy rozpoczynaniu
    pierwszej pracy. I weź tu teraz szukaj tego świstka :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-10-29 14:58:52
    Od: "D.P." <d...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 13:57, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wcześniej niż początek DG zapewne), czyli zwykle przy rozpoczynaniu
    > pierwszej pracy. I weź tu teraz szukaj tego świstka :)

    OK ja nadanie NIP mam ale jak patrze na nadanie regon to jest tam
    stary adres dzialalnosci podany. Wiec co mam z GUS odebrac aktualizacje ?

  • 6. Data: 2012-10-29 15:29:37
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-29 14:58, D.P. pisze:

    > Wiec co mam z GUS odebrac aktualizacje ?

    A potrzebujesz ją?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-10-29 17:37:04
    Od: "D.P." <d...@g...com>

    W dniu 2012-10-29 15:29, Liwiusz pisze:

    > A potrzebujesz ją?

    tak

  • 8. Data: 2012-10-30 07:38:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 14:58:52 +0100, D.P. napisał(a):

    > OK ja nadanie NIP mam ale jak patrze na nadanie regon to jest tam
    > stary adres dzialalnosci podany. Wiec co mam z GUS odebrac aktualizacje
    > ?

    Jak sobie wydrukujesz ze strony http://www.stat.gov.pl/regon/ to będzie
    tam następująca informacja:

    Informacja prawna
    Zgodnie z art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce
    publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z późn. zm.) od dnia 1 lipca 2011 r.
    udostępnienie danych na stronie Głównego Urzędu Statystycznego jest
    równoznaczne z potwierdzeniem dokonania wpisu tych informacji w rejestrze
    REGON.