    From: Marszalek Stanislaw <s...@f...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: fundusz remontowy 2003 i 2004
    Date: Wed, 09 Mar 2005 07:49:07 +0100

    witek wrote:

    > Wydatki na remont i modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu
    > mieszkalnego oraz wpłaty na wyodrębniony fundusz remontowy spółdzielni
    > mieszkaniowej lub wspólnoty mieszkaniowej mogą być odliczone w 2004 r.,
    > jeżeli suma wydatków poniesionych przez podatnika w latach 2003-2004
    > wyniosła co najmniej 567 zł.
    >
    > Czyli 2003 rok doliczasz do roku 2004.

    Jestem po kontroli zeznania za 2004. Miałem podobną sytuację.
    Tak samo postąpiłem i zostało to zakwestionowane.
    Dolicza się wydatki z 2003 ale tylko aby wykazać, że przekroczyło sie
    minimalną kwotę wydatków czyli 567. Odliczyć zaś można wyłącznie to co
    się wydało w 2004.
    Taka jest przynajmniej interpretacja US Kraków Stare Miasto.

    --
    === Stanisław Marszałek
    === PI-W Fortech Sp. z o.o.