  • 1. Data: 2005-03-03 11:57:27
    Temat: fundusz remontowy za lata 03-04 dodać je?
    Od: "Lesia" <l...@o...pl>

    W 2003 roku wydatki na fundusz remontowy były za małe bym mogła je odliczyć.
    Czy w tym roku mogę zsumować fundusz remontowy za 2003 r i 2004 r i w sumie je
    doliczyć???? CZy gdzieś to sie wpisuje w pit , że częśc funduszu dotyczy
    różnych lat?

  • 2. Data: 2005-03-03 12:39:57
    Temat: Re: fundusz remontowy za lata 03-04 dodać je?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lesia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sumie je
    > doliczyć???? CZy gdzieś to sie wpisuje w pit , że częśc funduszu dotyczy
    ---------------------------------------
    Teraz możesz odliczyc tylko wydatki poniesione w roku 2004 a te z roku 2003
    nie da rady .
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2005-03-03 13:04:24
    Od: "wiech" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ---------------------------------------
    > Teraz możesz odliczyc tylko wydatki poniesione w roku 2004 a te z roku

    a ja mam pytanie odwrotne: w roku 2003 wydatki na fundusz remontowy byly
    odliczane (przekroczyly
    dolny limit), a w roku 2004 wydatki te nie przekraczaja tego limitu - czy
    mozna je odliczyc kontynuujac
    odliczenie z 2003 roku?

  • 4. Data: 2005-03-03 13:12:04
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "wiech"
> [...]
    > odliczane (przekroczyly
    > dolny limit), a w roku 2004 wydatki te nie przekraczaja tego limitu - czy
    --------------------------------
    Limit ten jest na trzy lata .Wiec jesli w roku 2003 juz jest przekroczony to
    w roku 2004 i 2005 odlicza sie każdą wydana złotówke
    Wiola

  • 5. Data: 2005-03-03 13:56:41
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

> [...]
    > Limit ten jest na trzy lata .Wiec jesli w roku 2003 juz jest przekroczony
    > w roku 2004 i 2005 odlicza sie każdą wydana złotówke

    Wiolu, nie wprowadzaj w błąd. Można sumować wydatki w ramach obowiązującego
    trzyletniego limitu.
    Nie jest dopuszczalne dodawanie do siebie wydatków z różnych okresów
    trzyletnich.
    Baśka

  • 6. Data: 2005-03-03 14:29:51
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Baśka"

> [...]
    obowiązującego
    > trzyletniego limitu.
    > Nie jest dopuszczalne dodawanie do siebie wydatków z różnych okresów
    -----------------------------
    Sory czy ja dzis tak niewyrażnie pisze ?
    Czytałaś wszystkie moje odpowiedzi w tym poście ?
    Czy ja napisałam że dodaje wydatki z różnych okresów i odliczam w jednym ?
    Wiola

  • 7. Data: 2005-03-03 14:42:28
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

> [...]
    > Czytałaś wszystkie moje odpowiedzi w tym poście ?
    > Czy ja napisałam że dodaje wydatki z różnych okresów i odliczam w jednym ?

    Bardzo wyraźnie... na wydatki z 2003 r. nie da rady...
    Baśka

  • 8. Data: 2005-03-03 18:28:47
    Od: "GrzeBrze" <g...@w...pl>

    W artykule news:3a15.0000043a.4226fba7@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Lesia z adresu <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > odliczyć. Czy w tym roku mogę zsumować fundusz remontowy za 2003 r i
    > 2004 r i w sumie je doliczyć???? CZy gdzieś to sie wpisuje w pit , że

    podepne sie pod watek i mam nastepujace pytanie:
    Wydatki w 2003 roku na cele remontowe byly zbyt niskie aby mozna bylo
    uzyskac jakis zwrot, nie zostal zlozony zaden PIT-D, czy mozna dodac wydatki
    jakie zostaly poniesione w 2003 do wydatkow poniesionych w 2004 i odliczyc
    sobie teraz, czy z powodu nie zlozenia PIT-D za 2003 tamte wydatki
    przepadaja?

    pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 9. Data: 2005-03-04 07:17:18
    Od: Marszalek Stanislaw <s...@f...krakow.pl>

    GrzeBrze wrote:
> [...]
    > jakie zostaly poniesione w 2003 do wydatkow poniesionych w 2004 i odliczyc
    > sobie teraz, czy z powodu nie zlozenia PIT-D za 2003 tamte wydatki

    Miałem taki sam przypadek i jestem już po weryfikacji zeznania.
    Wpisuje sie to co wydano w 2003 (oddzielna rubryka PIT-D)
    a poniżej podaje się to wydano w 2004 roku.
    Odliczeniu podlega tylko to z 2004 roku

    Stan

  • 10. Data: 2005-03-04 11:30:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Mar 2005, Baśka wrote:

    >+ Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał
    >+ > Użytkownik "wiech"
    [...]
> [...]
    >+ trzyletniego limitu.
    >+ Nie jest dopuszczalne dodawanie do siebie wydatków z różnych okresów

    Gdzieś ty znalazła "różne okresy trzyletnie" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)