    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: fv wystawione później niż po 7 dniach od sprzedaży
    Date: Thu, 27 Oct 2005 12:54:15 +0200

    Dnia 27-10-2005 12:48, Użytkownik gonia napisał:

    > ale zapomnieli dopisac, ze NSA w wyroku z dnia 29-11-1995 r KR 1678/95
    > sformulowal teze, iz "organy podatkowe nie moga twierdzic,ze wydatki
    > wynikajace z wadliwych dowodow ksiegowych nie stanowia kosztow uzyskania
    > przychodow.Wystawienie wadliwego dowodu ksiegowego nie niweczy samego
    > faktu poniesienia wydatku.Organy podatkowe winny ustalic,czy wydatek
    > taki zostal poniesiony,a skoro tak,to powinien byc uznany za koszt
    > uzyskania przychodu,jesli mial wplyw na jego osiagniecie"
    >
    > I jest to linia stosowana od lat w orzecznictwie.
> [...]

    chociaz wlasciwie nie mam racji, oni nie twierdza, ze nie moze byc kup,
    tylko nie stanowia podstawy jako dowod ksiegowy, wiec wlasciwie jedno z
    drugim nie ma nic wspolnego - stanowic moga - jedynie dla kpr - wadliwy
    dowod, ktory jednak potwierdza fakt poniesienia wydatku stanowiacy kup
    - jeszcze jedna tworczosc dla sztuki.