  • From: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Date: Tue, 11 Jul 2006 11:29:06 +0200

    > sie przejmujesz .......
    > Ludzie mają różne gusta. Jeden woli jeździć maluchem po wertepach .... i
    >
    > póki mu zdrowia starczy lub kontroli mieć nie będzie .... zachwalał
    > będzie
    > pracę takiego usługodawcy ........ i będzie sądził, że walisz mu
    > dyrdymały
    > lub chcesz go naciągnąć .........
    > i co się przejmujesz ... później .... przychodzi taki do Ciebie skruszony

    > oczekuje właściwej ceny wraz z naliczonym dodatkiem za wyprowadzenie
    > zaległych dokumentów :)))))))))

> [...]

    jak tak dalej będzie, to tylko "ceny urzędowe" nas uratują

    uważam, że nie powinno robić się kpir za mniej niż 100 zł + V i ksiąg
    rachunkowych za mniej niż 500 zł + V, nawet gdy nic się dzieje (mało
    dokumentów). Takie minimalne ceny też stosuje (tzn. nie schodze poniżej -
    ewent. rabat 3 % za płatności przedterminem). 250 zł brutto do 50
    dokumentów i 1 pracownika, to po prostu rozbój w biały dzień. Uważam, że
    moje ceny są szokująco niskie, a tutaj ktoś proponuje ceny ponad 2 razy
    niższe. A ktoś inny pyta się, czy znajdzie jeszcze taniej. Po prostu ludzi
    pogięło. Chyba, że ktoś ma kombinat i idzie na ilość. Wg mnie to raczej
    skrajna desperacja.

    pozdr

    p.s> tak naprawde cena nie świadczy o jakości, ale 250 zł to chyba jakość
    nie może być wysoka