  • Data: 2006-07-11 12:10:34
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Cywiński wrote:
    > ale do tego dolicz wydruk

    No ciekawe.
    Każda firma tak ma, że muszą zrobić to i tamto,
    że opłacają specjalistów, amortyzują maszyny za grube setki
    tysięcy euro (nie ma nawet porównania do programów księgowych,
    gazet prawnych czy szkoleń) a cena usługi kształtuje się
    na poziomie 60-90 zł
    Zwykła zmyłka.

    > Jeżeli chodzi o księgi rachunkowe - to jest zupełnie inna półka -
    > tutaj trzeba każdemu dokumentowi poświęcić więcej czasu, nie tylko
    > trzeba znać się na podatkach, ale także być dobrym z rachunkowości.

    > powierzenie dokumentacji biurze rachunkowego to nie tylko chwilowy
    > święty spokój, ubezpieczenie od kontaktów z US, ale także świadomość,
    > że dokumenty "obrabia" specjalista.

    Świetny dowcip.
    Jak myślisz dlaczego zabrałem swoją KPiR
    z kolejnego biura? Po takiej obróbce specjalistów, to
    poszedłbym już dawno z torbami.
    Wybacz, ale bajki o OC to tylko dla wytrwałych i bogatych.

    > ps> wiem, że pewnie moje argumenty mogą być nie wystarczające, ale
    > nie mam siły pisać więcej

    Jakbyś jeszcze zacytował z sensem :-)
    Nie przekonałeś mnie.