  • Data: 2006-07-11 14:15:14
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żeby było jasne: Sp. z o.o.
    > przynoszę co miesiąc
    > takie faktury:
    > czynsz, telefon stacjonarny, komórka
    > jedna lub dwie zakupowe faktury, sprzedaż
    > anlogicznie jedna lub dwie, faktura ze spedycji
    > jedna lub dwie
    > Góra 10 faktur, do tego jeden pracownik - płace /ZUS
    > jedno rozliczenie zbiorcze delegacji pracownika
    > wyciąg bankowy
    > innych wydatków nie ma
    >
    > I do tego pisma do US w sprawie interpretacji
    > przepisów pisalem sam, faktury oddaję opisane
    >
    > Za co płacę 600zł?

    zastanawiałeś się ... ile otrzymujesz ???????????
    Q2 ... a co ja biedę Ci tłumaczył ..... przyleziesz do mnie po pierwszej
    kontroli ...
    wtedy pogadamy .... zastosuję wtedy współczynnik x3 :)))))))
    w końcu zaoszczędziłeś ... płacąc gównianemu księgowemu gówniane
    pieniądze..:))))))
    masz więc pieniądze dla mnie :)))))))))

    pozdrawiam i czekam
    fart