    From: "\\n" <...@...xy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Date: Wed, 12 Jul 2006 11:10:55 +0200
    <e8vuen$637$1@atlantis.news.tpi.pl> <e902ag$boi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e903rg$po4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...home.net.pl>
    <e904ni$t1l$1@atlantis.news.tpi.pl> <e905m2$3gi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@p...pl> <e90e29$c6k$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e92898$ldv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <7...@p...pl>

    Dnia 7/12/2006 9:40 AM, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Bezinteresowną zawiść? Tu chodzi o wyciąganie z kieszeni konkretnych
    > pieniędzy.

    W zasadzie tak, tylko że kol. cefa ani wysokość kwoty ani fakt zapłaty
    tych pieniędzy przez spółkę (przez spółkę!) nie boli, za to bardzo boli,
    że jest ktoś kto te pieniądze otrzyma, ktoś kto zgodnie z jakąś tam
    cefową statystyką specjalnie się nie narobił bo przez dwie godziny
    wklepywania fakturek w żaden sposób nie można się narobić i fakt, że
    on, cef za te same dwie godziny dostaje dwa razy mniej. Bezinteresowna
    zawiść jak się patrzy...