    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Date: Wed, 12 Jul 2006 21:45:44 +0200
    <e8vuen$637$1@atlantis.news.tpi.pl> <e902ag$boi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e903rg$po4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...home.net.pl>
    <e904ni$t1l$1@atlantis.news.tpi.pl> <e905m2$3gi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@p...pl> <e90e29$c6k$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e92898$ldv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <7...@p...pl> <e92e7t$7gp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1...@p...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]

    Ponieważ nie za bardzo widzę posty od n
    pozwolę sobie odpowiedzieć poprzez RoMana.

    Wydanie pieniędzy przez spółkę boli mnie-
    proponowano mi nawet prowadzenie tych ksiąg,ale nie
    mam zwyczaju oferować ludziom tzw "kaszanki" i nie zgodziłem się,
    bo nie potrafię tego robić. Tzn potrafię wszystko wyliczyć
    CIT/PIT/VAT i to lepiej niż certyfikowane biura,
    ale "jakieś konta Wn/Ma do mnie nie docierają" :-)
    Dlatego chciałem znaleźć coś
    tanio i dobrze, bo to chyba normalne, że chce się
    rozwiązać problem optymalnie. W kraju skąd pochodzą udziałowcy
    nie mogli się nadziwić, że za takie proste usługi żąda się w Polsce
    takich pieniędzy.

    Chyba się nie rozumiemy.
    W wielu zawodach stawka oscyluje znacznie niżej lub wyżej.
    Nie chodzi o to ile ja dostanę i za co. A już na pewno nie za wklepanie
    swoich danych do programu :-)
    Prowadzę własną działalność niezwiązaną z tą spółką
    i doskonale orientuję się co trzeba zrobić, żeby te papiery "wyprodukować".
    I mimo waszych wysiłków uzasadnienia ceny:
    wiedzą - he, odpowiedzialnością-he,he, sprawdzaniem itp
    nie rozumiem dlaczego stawka godzinowa oscyluje
    właśnie wokół 200-300 zł.

    Wielu rzeczy nie robię sam i zlecam je różnym
    specjalistom. Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego
    akurat ci od księgowania jakieś dziwne stawki mają.
    Tylko tyle.