  • Data: 2006-07-15 14:43:20
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Q3 Arena - trzeba!

    Na Twoje powyższe Q3 ........ mam sposób i przebijam Cię :)))))

    Q2, Q2

    Polecenie !!!!!!! .... nie nie ... to nie zawsze działa
    No i zawsze możesz usłyszeć od rozmówcy:
    No i kogośśśśśśśśśś mi Q2 polecił :))))))

    Poza tym cóż może powiedzieć właściciel firmy handlowej do przedsiębiorcy
    produkującego wyroby szklane za pomoców obróbki cieplnej i sprzedającego
    wyroby zagranicę, jeśli ten pierwszy działa tylko na rynku lokalnym o
    obsłygującym go biurze :))))

    pozdrawiam
    fart