  • 11. Data: 2006-07-11 12:13:48
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek Cywiński wrote:

    > gdybyś pracował w biurze rachunkowym, wiedziałbyś, że robota wbrew
    > pozorom jest przez cały miesiąc, a w dodatku przed 20tym masz kosmos.

    A Wy księgowi, to pewnie myslicie, że w innych firmach, to cały
    miesiąc się człowiek w sufit gapi?
    Nie chce wywoływać wojny.
    Chce wiedzieć dlaczego 300zł za godzinę.
    No dobra dlaczego 200zł/godz.

  • 12. Data: 2006-07-11 12:30:04
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie chce wywoływać wojny.
    > No dobra dlaczego 200zł/godz.

    Żeby było jasne: Sp. z o.o.
    przynoszę co miesiąc
    takie faktury:
    czynsz, telefon stacjonarny, komórka
    jedna lub dwie zakupowe faktury, sprzedaż
    anlogicznie jedna lub dwie, faktura ze spedycji
    jedna lub dwie
    Góra 10 faktur, do tego jeden pracownik - płace /ZUS
    jedno rozliczenie zbiorcze delegacji pracownika
    wyciąg bankowy
    innych wydatków nie ma

    I do tego pisma do US w sprawie interpretacji
    przepisów pisalem sam, faktury oddaję opisane

    Za co płacę 600zł?

  • 13. Data: 2006-07-11 12:43:07
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    "cef" <c...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > innych wydatków nie ma
    >
    > I do tego pisma do US w sprawie interpretacji
    > przepisów pisalem sam, faktury oddaję opisane

    =)

    zawsze można negocjować - ustalić np. 250 zł + V + 5 zł od dokumentu, czy
    10 zł od dokumentu,

    pzodr

  • 14. Data: 2006-07-11 12:49:12
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    > =)
    >
    > zawsze można negocjować - ustalić np. 250 zł + V + 5 zł od dokumentu, czy

    > 10 zł od dokumentu,
    >
    > pzodr

    usługa generalnie jest kompleksowa - jak klient część rzeczy robi sam - to
    jest trochę inaczej. Klienci jednak bardzo często mówią 10 dokumentów, a
    mają ich praktycznie ok 50 -a to już różnica.

    pzodr

  • 15. Data: 2006-07-11 12:56:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello cef,

    Tuesday, July 11, 2006, 2:30:04 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Za co płacę 600zł?

    Za to, że nie potrafisz sam tego zrobić albo Ci się nie chce.

    I, żeby nie wygladało to na bezinteresowną złośliwość, ja też za to
    płace tylko odrobinę mniej - 528 PLN (netto) miesięcznie. Zapewne
    potrafiłbym sam zrobić comiesięczne rozliczenia i deklaracje ale już z
    bilansem i okolicami bym sobie nie poradził.

    Również przyjmowanie kontrolerów w domu i ich zabawianie do
    przyjemności nie należy. Dlatego też płaczę i płacę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2006-07-11 13:04:58
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik cef napisał:

> [...]
    > innych wydatków nie ma
    >
    > I do tego pisma do US w sprawie interpretacji
    > przepisów pisalem sam, faktury oddaję opisane

    uważam, że stawka bardzo preferencyjna;>

    jak kogos stac na prowadzenie spółki z o.o.
    powinien sie liczyć z odpowiednio droższą usługą;D

  • 17. Data: 2006-07-11 13:40:53
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    > uważam, że stawka bardzo preferencyjna;>
    >
    > jak kogos stac na prowadzenie spółki z o.o.
    > powinien sie liczyć z odpowiednio droższą usługą;D

    ja też uważam, że stawka ;) preferencyjna

  • 18. Data: 2006-07-11 13:42:10
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

    > Również przyjmowanie kontrolerów w domu i ich zabawianie do
    > przyjemności nie należy. Dlatego też płaczę i płacę.

    Na otarcie łez powiem jednak ;) że niektórzy płacą więcej ;) powatarzając -
    chociażby 600 zł kolega wyżej ;)

    ale to i tak są stawki preferencyjne ;)

    pzodr

  • 19. Data: 2006-07-11 13:46:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gonia,

    Tuesday, July 11, 2006, 3:04:58 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > uważam, że stawka bardzo preferencyjna;>

    Ja tak nie uważam ale prawa rynku wymuszają...

    > jak kogos stac na prowadzenie spółki z o.o.

    Litości. Czasem człek nie ma wyboru. Bywają naprawdę dziwaczne
    sytuacje.

  • 20. Data: 2006-07-11 14:10:53
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > No ciekawe.
    > Każda firma tak ma, że muszą zrobić to i tamto,
    > że opłacają specjalistów, amortyzują maszyny za grube setki
    > tysięcy euro (nie ma nawet porównania do programów księgowych,
    > gazet prawnych czy szkoleń) a cena usługi kształtuje się
    > na poziomie 60-90 zł
    > Zwykła zmyłka.

    Nieeeee my te programy mamy za darmo :))
    Baaaaa ... biurom rachunkowym dopłacają za urzytkowanie programów księgowych
    wytwórnie papieru proszą się .. aby biura użytkowały ich papier za darmo
    a wydawnictwa codzienne:Rzeczpospolita i Gazeta Prawna oraz cotygodniowe z
    Inforu i z Gorzowa oraz rzadsze ... Becka też otrzymujemy za darmo ......
    Szkolenia z zakresu prowadzenia ksiąg .... zmian w ich zakresie też nam
    fundują za darmo .....
    Szkolenia z zakresu zmieniającego się vatu ..... oczywiście za darmo
    Szkolenia z zakresu prawa pracy .... oczywiście za darmo .... no bo jak by
    to było inaczej
    Szkolenia z zakresu ochrony środowiska ... odpadów .. opakowań .. za darmo
    :))))
    Szkolenia z zakresu pozyskiwania pieniędzy dla przedsiebiorstw z różnych
    zródeł .... za darmo
    ja jedynie w szkoleniach z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych nie
    uczestniczę
    tak taaaak .. to zwykła zmyłka
    Jak kidyś podsumowałem facetowi jego korzyści u mnie .... to oszalał i
    poprosił o podwyżkę opłat .... wyszło na to, że profitów miał trzy razy
    więcej niż wynosiy koszty biura ...... :)))
    ale o tym fagas prowadzący książkę nie raczy wiedzieć :)))
    martwi go tylko jakieś gupie 100 czy 200 zł

    > Świetny dowcip.
    > Jak myślisz dlaczego zabrałem swoją KPiR
    > z kolejnego biura? Po takiej obróbce specjalistów, to
    > poszedłbym już dawno z torbami.
    > Wybacz, ale bajki o OC to tylko dla wytrwałych i bogatych.

    Prawdopodobnie masz tyle doczynienia z rachunkowością .. co świnia z
    widelcami .... więc nie zabieraj głosu

    > Jakbyś jeszcze zacytował z sensem :-)
    > Nie przekonałeś mnie.

    Q2 NIE MAM ZAMIARU CIE PRZEKONYWAĆ ......
    porozmawiamy po kontroli i po pewnym czsie .... kiedy moi przedsiębiorcy
    będą się rozwijać ... a Ty bedziesz dalej taką samą biedę klepał ... lub
    zwiniesz interes :)))))

    pozdrawiam
    fart