  • 21. Data: 2006-07-11 14:15:14
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Żeby było jasne: Sp. z o.o.
    > przynoszę co miesiąc
    > takie faktury:
    > czynsz, telefon stacjonarny, komórka
    > jedna lub dwie zakupowe faktury, sprzedaż
    > anlogicznie jedna lub dwie, faktura ze spedycji
    > jedna lub dwie
    > Góra 10 faktur, do tego jeden pracownik - płace /ZUS
    > jedno rozliczenie zbiorcze delegacji pracownika
    > wyciąg bankowy
    > innych wydatków nie ma
    >
    > I do tego pisma do US w sprawie interpretacji
    > przepisów pisalem sam, faktury oddaję opisane
    >
    > Za co płacę 600zł?

    zastanawiałeś się ... ile otrzymujesz ???????????
    Q2 ... a co ja biedę Ci tłumaczył ..... przyleziesz do mnie po pierwszej
    kontroli ...
    wtedy pogadamy .... zastosuję wtedy współczynnik x3 :)))))))
    w końcu zaoszczędziłeś ... płacąc gównianemu księgowemu gówniane
    pieniądze..:))))))
    masz więc pieniądze dla mnie :)))))))))

    pozdrawiam i czekam
    fart

    :)))))

  • 22. Data: 2006-07-11 14:20:21
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    fart wrote:

    > wyszło na to, że profitów miał trzy razy
    > więcej niż wynosiy koszty biura ...... :)))

    Ktos z Was jest z Krakowa moze? :)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 23. Data: 2006-07-11 14:31:31
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ja tak nie uważam ale prawa rynku wymuszają...

    prawa rynku to wymusiły obniżkę cen za prowadzenie tego typu usług
    i nie dlatego, że coraz więcej osób, które nie potrafią czytać ze
    zrozumieniem bierze się za prowadzenie rachunkowości,bo te prędzej czy
    później wylecą z rynku, ale dlatego, że większość firm( wszystkich, nie
    tylko zajmujących się rachunkowścią i podatkami) obniża cenę za swoje
    usługi - ubożenie społeczeństwa jako takiego ma wpływ zasadniczy

    > Litości. Czasem człek nie ma wyboru. Bywają naprawdę dziwaczne
    > sytuacje.

    I dlatego trzeba liczyć się z taką, a nie inną cenę za usługi. Jakbyś
    miał wybór, założyłbyś działalność na kpr i płaciłbys 200 zl netto nie
    500 - co już jest stawką bardzo preferencyjną

    g.

  • 24. Data: 2006-07-11 14:51:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Za to, że nie potrafisz sam tego zrobić albo Ci się nie chce.
    >
    > I, żeby nie wygladało to na bezinteresowną złośliwość

    Wielu rzeczy nie potrafię zrobić (albo nie chę robić sam)
    ale nikt nie żąda ode mnie za to 200 zł za godzinę roboty.
    Tylko o to chodzi.

  • 25. Data: 2006-07-11 15:04:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    gonia wrote:

> [...]

    Twoje uwagi są złośliwe :-)
    Jestem pracownikiem w tej spółce.

    > I dlatego trzeba liczyć się z taką, a nie inną cenę za usługi. Jakbyś
    > miał wybór, założyłbyś działalność na kpr i płaciłbys 200 zl netto nie
    > 500 - co już jest stawką bardzo preferencyjną

    Może dlatego, że mam świadomość poziomu świadczonych
    usług, to nie dałbym nawet 100zł za to.
    Może akurat, te parę osób, które pisuje tutaj
    robi to przyzwoicie i stara się bronić grupy zawodowej,
    ale niestety prawda jest taka, że większość
    bierze pieniądze za wklepanie dokumentów
    do programu, bez pojęcia o podstawowych
    zasadach rozliczenia podatków. Może miałem pecha,
    ale biura, które rozliczały moje dokumenty w poprzednich latach
    nie miały pojęcia o podstawowych sprawach
    (terminy VAT, sposoby odliczania składek itp)
    Ktoś tu kiedyś (chyba Samotnik) się żalił,
    że też tak pechowo trafił.

  • 26. Data: 2006-07-11 15:14:52
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

> [...]
    > wtedy pogadamy .... zastosuję wtedy współczynnik x3 :)))))))
    > w końcu zaoszczędziłeś ... płacąc gównianemu księgowemu gówniane

    ja też pozdrawiam i czekam ;)

    a najlepsze to jest to, że albo te "oszczędności" spowodują, że trzeba
    będzie zapłacić co najmniej normalną stawkę miesięczną za wyprowadzanie
    grzechów, albo można czekać, aż ktoś te grzeszki naprawi niejako z urzędu
    ;P Nie wystawi jednak faktury VAT, a przy sprzyjających wiatrach płacąc 50
    zł za zaświadczenie o niekaralności będziemy podziwiać przepisy z kks na
    wolności

    pzodr

  • 27. Data: 2006-07-11 15:19:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@i...pl> napisal(a):
    > Ktoś tu kiedyś (chyba Samotnik) się żalił,
    > że też tak pechowo trafił.

    Dokładnie, płaciłem kilkaset złotych za wklepanie kilku dokumentów z
    papieru do komputera (kpir) z pominięciem mózgu. Bicie rekordów w
    liczbie błędów w pojedynczej deklaracji było już potem gratis, w pakiecie.

    Na biuro, gdzie będą myśleć, mnie chyba na razie nie stać, zresztą nie
    wiem jak takie znaleźć. Podobno są też takie biura, które robią dobrze
    i tanio, ale tylko o nich słyszałem (podobnie jak o Yeti :)... Ja
    sobie zdaję sprawę, że robiąc to teraz samemu nie wiem o wielu
    rzeczach i pewnie robię błędy, ale... biura przez które przeszedłem
    robiły jeszcze gorsze! I sam w dodatku musiałem ich szukać, bo oni nie
    widzieli problemu.
    --
    Samotnik

  • 28. Data: 2006-07-11 15:41:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gonia,

    Tuesday, July 11, 2006, 4:31:31 PM, you wrote:

    > prawa rynku to wymusiły obniżkę cen za prowadzenie tego typu usług

    Obniżkę? Nie zauważam.

> [...]
    > tylko zajmujących się rachunkowścią i podatkami) obniża cenę za swoje
    > usługi - ubożenie społeczeństwa jako takiego ma wpływ zasadniczy

    Chyba piszesz w kontekście kpir.

    > I dlatego trzeba liczyć się z taką, a nie inną cenę za usługi. Jakbyś
    > miał wybór, założyłbyś działalność na kpr i płaciłbys 200 zl netto nie
    > 500 - co już jest stawką bardzo preferencyjną

    Nie jest preferencyjną. Różnica w ilości pracy do wykonania nie
    usprawiedliwia wysokiej ceny usługi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2006-07-11 15:42:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello cef,

    Tuesday, July 11, 2006, 4:51:39 PM, you wrote:

    > Wielu rzeczy nie potrafię zrobić (albo nie chę robić sam)
    > ale nikt nie żąda ode mnie za to 200 zł za godzinę roboty.
    > Tylko o to chodzi.

    Ale nie mamy wyboru.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2006-07-11 15:55:48
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>

> [...]
    > rzeczach i pewnie robię błędy, ale... biura przez które przeszedłem
    > robiły jeszcze gorsze! I sam w dodatku musiałem ich szukać, bo oni nie

    powiem tak - to zależy jakie masz kombinacje w swoich dokumentach - jeżeli
    masz jakieś dziwne rzeczy, to każdy musi przemyśleć co jak ma księgować,
    czasem trzeba pisać do urzędu skarbowego.

    ja uważam się za biuro, które robi papiery dobrze i tanio - szczególnie
    księgi rachunkowe - moim klientom zwrócono np. ponad 3 mln podatku od
    towarów i usług, mam co miesiąc kontrole z urzędów skarbowych, w tym z
    dużych.

    Sądzę jednak, że większość osób z tej listy zrobiłaby CI papiery równie
    fachowo i tanio - albo uderzyłeś w biura starej daty, gdzie całością
    dokumentów zajmują się absolwenci techników (świeżo upieczeni), a mentor
    przyjeżdza tylko po $$$, albo trafiłeś do osób, które wykonują ten zawód z
    przypadku, a nie z zamiłowania.

    W imieniu całej branży pozostaje tylko przeprosić za to, że pewni ludzie
    nadużyli Twojego zaufania co do osób zajmujących się zawodowo księgowością.

    pozdrawiam