  • 1. Data: 2011-12-06 18:50:08
    Temat: gdzie po akt urodzenia
    Od: "Paweł " <z...@g...pl>

    Witam użytkowników usenetu.
    Mam pytanie urodziłem się w Gdyni teraz mieszkam w Gdańsku. Gdzie mam się
    udać że otrzymać aktualny akt urodzenia do jakiej intytucji i czy w Gdyni
    czy w Gdańsku?
    Z góry dzięki za odpowiedź

    Paweł

  • 2. Data: 2011-12-06 19:34:02
    Temat: Re: gdzie po akt urodzenia
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2011-12-06 19:50, Paweł pisze:
> [...]
    > udać że otrzymać aktualny akt urodzenia do jakiej intytucji i czy w Gdyni

    Do Urzędu Skarbowego w Słupsku.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2011-12-06 20:01:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/6/2011 12:50 PM, Paweł wrote:
> [...]
    > udać że otrzymać aktualny akt urodzenia do jakiej intytucji i czy w Gdyni

    tak, wydanie jest zwolnione z podatku w urzedzie stanu cywilnego
    wlasciwym dla miejsca urodzenia.

    .