  • 1. Data: 2003-12-30 23:39:24
    Temat: grosze w podatku
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Place podatek od najmu.... zawsze kwoty podatku wychodzily zaokraglone do
    pelnych dziesiatek groszy np. xx,30; xx,10 i tak odprowadzalem do
    USkarbowego.
    Teraz wyszlo mi: xx,25 - czy ta koncowke 25 groszy moge odprowadzic, czy mam
    zaokraglic do 30 groszy?

    i ponowie pytanie sprzed kilku dni:
    Chcac odprowadzac podatek od najmu skladalem w Uskarbowym oswiadczenie, ze
    bedzie on regulowany przez jednego ze wspolmalzonkow. Czy w kazdym nowym
    roku rowniez musze skladam TAKIE oswiadczenie?

    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com

  • 2. Data: 2003-12-31 08:11:29
    Temat: Re: grosze w podatku
    Od: "aga" <j...@p...neostrada.pl>

    Kwote podatku zawsze zaokragla sie do pelnych dziesiatek groszy. Liczby od
    1do 4 zaokraglamy w dol, a od 5 do 9 w gore.
    Pozdrawiam Aga