  • 1. Data: 2003-12-30 23:45:34
    Temat: jak to jest z nazwami towarów na f-rze VAT
    Od: "Maciek" <w...@p...onet.pl>

    Czy wystawiając fakturę VAT muszę uzywać identycznej nazwy towaru jak na
    otrzymanej fakturze zakupu? Np. zakupiłem "kamera cyfrowa" a chcę sprzedać jako
    "kamera obserwacyjna" nazwa kamera cyfrowa nie odpowiada prawdzie ale importer
    twierdzi że tylko taka nazwa była możliwa dla tych kamer wg taryfy celnej.
    ..
    i wiecej kasy wszystkim w nowym roku !

  • 2. Data: 2003-12-31 10:45:18
    Temat: Re: jak to jest z nazwami towarów na f-rze VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Dec 2003, Maciek wrote:

    >+ Czy wystawiając fakturę VAT muszę uzywać identycznej nazwy towaru jak na
    >+ otrzymanej fakturze zakupu?

    <dywagacja>
    Na pewno jak się prowadzi produkcję[1] to to co się sprzedaje
    może mieć inną nazwę niż to co się kupiło :)
    <\dywagacja>
    [1] szukać hasła "produkcja produkcji" w groups.google !

    A jak przy "prostym handlu" ?... nie wiem :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)