  • Data: 2002-02-18 23:46:54
    Temat: Re: grudniowy zus
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W pytaniu Rafała
    >Czy składki na ZUS za miesi?c grudzień (płacone 10 stycznia) należy
    brać pod
    >uwagę przy rozliczaniu roku 2001 czy też zostawić je na rok bież?cy ?
    jest data 10-go.
    Wnioskuję z tego, że są to składki za osobę prowadzącą działalność a
    nie za pracowników ( i ewentualnie pracodawcę ), czyli należy
    rozliczyć je w roku zapłaty w PIT-5 lub ewidencji ryczałtowej a
    następnie w odpowiednim rozliczeniu rocznym.
    Dyskusja na temat "memoriału" jest tu więc nie na miejscu.

    Swoją drogą, Rafale, jeżeli chcesz precyzyjnej odpowiedzi na
    postawione pytanie, to musisz je zadać też precyzyjnie. Z reguły, na
    mało precyzyjne pytania nie chcę się udzielać odpowiedzi. Wtedy cały
    post sprowadza się do "gdybania" i przez to staje się rozwlekły a i
    tak jest nieczytelny dla pytającego.

    pozdrawiam
    Ryszard

    "Jakie pytanie, taka odpowiedź."