  • Data: 2005-01-05 14:36:02
    Temat: Re: import z chin - jaka firma?
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "new one"
    > jak
    > jednorazowo
    >
    > DG+ KPiR+ VAT lub kogos z rodziny kto juz ma firme

    dziekuje, ale bylbym rownie wdzieczny za objasnienie po krotce tych skrotow
    :) (tzn. domyslam sie ze chodzi o dzialanosc gospodarcza i karte podatkowa?)

    w takim razie jakie bylyby przyblizone koszty aby raz w ciagu miesiaca
    zarobic 20,000 pln i powtarzac ta operacje co roku.

    bede niezmiernie wdzieczny, pozdrawiam