    From: "michal" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: interpretacja US
    Date: Tue, 29 Jun 2004 19:32:49 +0200

    AnDy napisał(a) w wiadomości: ...

    >prawnym.

    >zastanawiam się czy je?li złożyłem wcze?niej korektę PIT "po swojemu"
    >a teraz nie zastosuję się do interpretacji US i nie złożę kolejnej korekty
    >to co może mi grozić przy konktoli i wydaniu decyzji przez US ?
    >
    >czy mam możliwo?ć dochodzenia własnych racji przed wydaniem decyzji w mojej
    >sprawie ?

    Grozi ci dokladnie to samo co bez wniosku o interpretacje. Jezeli zlozyles
    zeznanie podatkowe, a nastepnie korekte, to "obowiazuje" ono do momentu
    uprawnomocnienia odmiennej decyzji US po przeprowadzeniu postepowania
    podatkowego. Po wszczeciu postepowania nie mozesz juz zlozyc kolejnej
    korekty.

    Nie mozesz na obecnym etapie zlozyc skargi do sadu bo nie ma decyzji. Mozesz
    zlozyc na siebie "donos" - wowczas po kontroli bedziesz mogl sie odwolywac
    do izby skarbowej ew. sadu administracyjnego. Czasem jest to lepsze niz
    czekanie przez kilka lat - odsetki rosna szybko.

    Poza tym lepiej zapytaj kogos kompetentnego czy na pewno masz racje co do
    istoty sprawy.